MENJUAL SUPLEMENT SHAKLEE

MENJUAL SUPLEMENT SHAKLEE

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di whatapp/wechat rianakatt91 atau 012-356 6045 terima kasih :)

Search This Blog

Popular Posts

SUNDRIED

Thursday 23 January 2014

NIKMATI AIR YANG BERSIH DAN SELAMAT

GET CLEAN WATER


Putarkan paip rumah anda, lihat air yang keluar. Air itu mungkin kelihatan bersih tapi setakat manakah ianya selamat untuk di minum?

Sebenarnya, bahan kimia seperti racun perosak, logam berat dan bahan cemar industri yang boleh membahayakan kesihatan mungkin terdapat dalam air yang anda sekeluarga minum saban hari. Tambahan pula, sehingga 20% daripada punca pendedahan plumbum terhadap manusia datangnya daripada air minuman.

KEISTIMEWAAN SHAKLEE

SELAMAT : Menyingkirkan kandungan plumbum dan banyak bendasing lain
Get Clean Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. ia juga di iktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Qualiti Association [WQA] ) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasin lain.


PILIHAN BIJAK : Menjimatkan Kos
Rakyat Malaysia banyak menbazirkan wang denagn meminum air botol. Dengan hanya berapa sen seliter sahaja, Get Clean Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.

HANDAL : Lebih banyak air bersih pada setiap masa
Gen Clean Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turusan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.

MESRA ALAM : Memelihara alam sekitar
Gen Clean Water ini merupakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang terapung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.

Berminat boleh hubungi saya di :
Whatapp / Nurul Riana : 018-319 6890
Shaklee Id : 1091513
Fb : healthyfamilywellness
Twitter : healthyfamily2u
Blogspot : healthyfamilywellness.blogspot.com

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment