MENJUAL SUPLEMENT SHAKLEE

MENJUAL SUPLEMENT SHAKLEE

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di whatapp/wechat rianakatt91 atau 012-356 6045 terima kasih :)

Search This Blog

Popular Posts

SUNDRIED

Sunday 23 March 2014

KEBAIKKAN VITA- E COMPLEX SHAKLEE


Manfaat Utama:
  • Melindungi Jantung- Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat; melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid; meningkatkan koleterol HDL; mengurangkan tekanan darah; menghalang platelet darah melekat kedinding arteri; menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dan lain- lain.
  • Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif- Kajian pada tahun 1924, mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600UI- 800UI vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.
  • Anti- Penuaan- 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kuli dan ton muka, dada dan otot paha.
  • Anti- Oksidan yang Kuat- Pengambilan lebih dari 1,200 IU sehari untuk anti- oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kancer, mengukuhan system imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakkan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaikki masalah oksidasi- katarak dan masalah penglihatan. 
  • Kelestarian Tenaga - Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksijen yang lebih.
  • Memperbaiki Arthritis - Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos, sakit sendi.
  • Mendhalang Keguguran - Merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, sindrom prahaid dan sindron monopous seperti hot flush. Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin, keguguran.
  • Memperbaiki Parut - Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh digunakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.

Nota : Pakar Nutrisi mencadangkan pengambilan ACE (beta caotena, vitamin C dan E) bersama-sama untuk menggandakan kesan anti-oksidasi dalam melawan radikal bebas.

Adakah Anda Mengambil Vitamin E dengan cukup ?
o>> Untuk 400IU vitamin E, seseorang perlu mengambil makanan berikut untuk sel-sel sihat melawan radikal bebas : 1kg biji gandum, 500ml minyak safflower, 8kg bayam, 500g badam.

Berminat boleh hubungi saya di :
Whatapp / Nurul Riana : 018-319 6890
Shaklee Id : 1091513
Fb : healthyfamilywellness
Twitter : healthyfamily2u
Blogspot : healthyfamilywellness.blogspot.com

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment