MENJUAL SUPLEMENT SHAKLEE

MENJUAL SUPLEMENT SHAKLEE

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di whatapp/wechat rianakatt91 atau 012-356 6045 terima kasih :)

Search This Blog

Popular Posts

SUNDRIED

Sunday 2 March 2014

KEBAIKAN CINCH SHAKE MIX



Turun 6kg dalam masa 2minggu lepas consume cinch shake mix

Teruja saya bila dapat testimoni yang betul-betul terjadi depan saya. Turun 6kg tau lepas amalkan minum cinch ni. Baju dan seluar semua longgar tau!..Cinch memang terbaiklah untuk meraka yang ingin kurus secara sihat! nak cuba cinch? ada tiga perisa tau... Semua sedap-sedap.. ikut selera anda nak yang mana, harga tetap sama.. nak tau harga? Pm saya riana ya untuk dapatkan harga cukup2 menarik... atau boleh terus call/ msj/wsap saya di 018-319 6890
Jom baca info tentang cinch shaklee.


Kurus, langsing dan sihat dengan cinch shake shaklee;

Masalah Gemuk? Banyak Lemak Menggelebeh?
Mahu Kurus Dengan Sihat Dan Selamat? Mahu Berat Badan Ideal?
Shaklee menawarkan produk kurus bermutu tinggi untuk tubuh yang sihat
jom sama-sama kurus, langsing dan sihat dengan Cinch Shake Mix Shaklee


Kelebihan Cinch Shake Mix Shaklee berbanding produk kurus yang lain;

1. Menyimpan otot yang sedia ada dan memelihara otot dari rosak.
2. Membakar lemak yang tidak diingin.
3. Mengurangkan inci yang tidak diingini.
4. Makan segera untuk meraka yang aktif.
5. Tinggi kandungan serat, member rasa puas dan kenyang.
6. Mengandungi nutrisi lengkap untuk memelihara keseluruhan kesihatan.
7. diperkaya dengan leucin untuk memelihara otot
8. Merupakan meal replacement yang sihat dan mengenyangkan.
9. Tiada perisa, perwana atau pemanis buatan.
10. Soya bukan GMO
11. Nilai glycmic index (GI) yang rendah sesuai untuk mengekalkan paras gula dalam darah
12. Mengandugi 24 gram protein untuk setiap hidangan, cukup untuk merasa puas dan kenyang.
Cinch Shake Mix Shaklee - terdapat dalam 3 pilihan yang enak Chocolat Shake Mix, Vanila Mix dan Cafe Latte Shake Mix. Boleh pilih yang mana digemari.

Berminat nak order? Pm saya Nurul Riana atau anda boleh hubungi saya di 018-319 6890 (call/msj/wsap)

Berminat boleh hubungi saya di :
Whatapp / Nurul Riana : 018-319 6890
Shaklee Id : 1091513
Fb : healthyfamilywellness
Twitter : healthyfamily2u
Blogspot : healthyfamilywellness.blogspot.com

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment