MENJUAL SUPLEMENT SHAKLEE

MENJUAL SUPLEMENT SHAKLEE

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di whatapp/wechat rianakatt91 atau 012-356 6045 terima kasih :)

Search This Blog

Popular Posts

SUNDRIED

Thursday 27 March 2014

KEBAIKKAN ZINK COMPLEX



Manfaat Utama:

  • Mengaktifkan 200 Jenis Enzim- Zinc berkebolehan menggabungkan DNA, RNA dan protien, seterusnya merangsang regenerasi sel. Ia juga mengaktifkan leih 200 jenis enzim di dalam tubuh kita untuk memelihara metabolisma gigi dan pertumbuhan para remaja.
  • Membentuk Kolegen- Membantu pembetukkan protien dan kolegen untuk pertumbuhan dan pekembangan kulit, kuku dan organ.
  • Memperbaikki Diabetes- Membantu pengeluaran inslin, mengekalkan fungsi insulin, seterusnya memperbaikki diabetes.
  • Bintik Putih di Kuku- Bintik putih di kuku adalah tanda defisikasi zinc, yang boleh menyebabkan depresi, lemah daya ingatan, mudah sakit, pemulihan luka yang lambat, pembengkakan prostat, anemia, lemah penglihatan atau hilang daya penglihatan.
  • Mempertingkatkan sistem imun- Membantu pengeluaran kelenjar thymus. Kelenjar thymus mempertingkatkan sistem imun dengan pengeluaran T- cells untuk menentang kanser dan menghalang infeksi penyakit.
  • Mempercepatkan Pemulihan Luka- Mempercepatkan pemulihan luka dalaman dan luaran, pemulihan selepas pembedahan, memperbaikki alergi dan bintik di kulit. Hancurkan zinc dan tabur keatas luka untuk mempercepatkan pemulihan luka.
  • Memperbaikki Masalah Prostat- Melindungi kesihtan prostat, memperbaikki dan menyembuhkan benign prostatomegaly dan keadaan kerap kencing. Kajian menunjukkan pemgambilan harian zinc dapat mengurangkan prostatomegaly/ pembengkakan dalam kadar 70%.
  • Kemapuan Seks Lelaki- Pengambilan zinc untuk jangka panjang mampu memperbaikki kemampuan seks lelaki, impoten, meninggikan kiraan sperma. Zinc yang secukupnya penting untuk keupayaan seks yang bertenaga.
  • Ovulasi Wanita- Wanita memerlukan zinc untuk ovulasi. Zinc juga membantu pengucapan uterus mengembalikan daya ketahanannya.
  • Memperbaikki Radang Kulit- Kajian menunjukkan pengambilan zinc sebanyak 4- 8 tablet akan memperbaikki radang kulit seperti akne dan jerawat.
  • Mengekalkan Deria Bau- Untuk mengekalkan deria bau yang sihat dan sensitive (rasa dan bau).
Perbezaan Shaklee:

* Dirumus dari zinc glukonat semulajadi bergabung dengan nutrien semulajadi yang lain seperti kalsium dan serbuk alfalfa untuk menghasilkan zinc yang mudah untuk diserap oleh tubuh kita. 
Zinc sesuai untuk pengambilan jangka panjang. Ianya berkesan dalam mengeluarkan logam toksik seperti kadmium dan plumbum dari tubuh.


Berminat boleh hubungi saya di :
Whatapp / Nurul Riana : 012-3566045
Shaklee Id : 1091513
Fb : healthyfamilywellness
Twitter : healthyfamily2u
Blogspot : healthyfamilywellness.blogspot.com

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment