MENJUAL SUPLEMENT SHAKLEE

MENJUAL SUPLEMENT SHAKLEE

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di whatapp/wechat rianakatt91 atau 012-356 6045 terima kasih :)

Search This Blog

Popular Posts

SUNDRIED

Friday 28 February 2014

SINISNYA SEBARIS AYAT DARI SANG ARJUNA

Lelaki memang suka bercakap dengan menggunakan ayat yang "berbunga- bunga". Ada kalanya dia seakan-akan memuji, padahal dia sedang memberikan kata-kata sinis. Ada juga ayat yang manis tetapi maksud sebenarnya pahit! Jom ketahui maksud disebalik ayat-ayat mereka dalam perhubungan.

1.KATANYA: "Semalam, keluarga saya ada bertanya tentang awak."

MAKNANYA: Si dia betul-betul serius dengan kamu!

2.KATANYA: "Kenapalah baru sekarang saya berkenalan dengan awak, kenapalah tidak dari dulu?"

MAKNANYA" Si dia memang mengagumi kamu dan kamu berjaya mencuri hatinya!

3.KATANYA: "Jom lepak sama- sama!"

MAKNANYA: Bukan senang untuk si dia mengajak seseorang lepak dengannya, tetapi jika dia mengajak 
kamu itu bermakna si dia sangat selesa dengan kamu.

4.KATANYA: "Setakat nak lepak dengan kawan-kawan, kenapa mesti nak pakai cantik- cantik?"

MAKNANYA: Dia cemburu dan takut kalau- kalau kamu di tackle orang lain. 

5.KATANYA: "I need space dalam hubungan kita!"

MAKNANYA: Selamat tinggal pada hubungan kamu dan si dia! Dia benar- benar sudah bosan dengan ikatan antara kamu berdua.

6.KATANYA: "Jom date! Saya jumpa awak di restoren  terus, ok ??"

MAKNANYA: Dia memang tidak berminat dengan kamu kerana si dia tidak bersungguh- sungguh dengan kamu!.

7.KATANYA: "Saya ni AGAK single!" 

MAKNANYA: Si dia mungkin sudah berpunya tetapi si dia masih tertarik dengan kecantikkan kamu.

8.KATANYA: "Jangan risaulah, mak I memang macam tu ..."

MAKNANYA: Ada kemungkinan ibunya tidak menyukai kamu.

9.KATANYA: "Buat masa ini, saya masih tidak bersedia untuk gantikan tempatnya."

MAKNANYA: Dia benar- benar hanya mahu berkawan dengan kamu, jadi jangan memaksa!"

No comments:

Post a Comment