MENJUAL SUPLEMENT SHAKLEE

MENJUAL SUPLEMENT SHAKLEE

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di whatapp/wechat rianakatt91 atau 012-356 6045 terima kasih :)

Search This Blog

Popular Posts

SUNDRIED

Monday 17 February 2014

BERASTFEEDING HEAVEN



Sebab ESP Menjadi BFF Ibu Menyusu:

Protein berfungsi menghasilkan sel badan yang sihat. Hanya sel yang sihat boleh serap hampir 99% nutrisi dan zat dari makanan. Tanpa ESP, ambillah supplement berkoyan-koyan pun, milk booster macam-macam jenis, makan banyak makanan berkhasiat pun, kalau sel tubuh kita tak sihat, tak banyak jugak yang dapat diserap. Jadi lah nutrisi tu bagai angin lalu dalam sistem tubuh. Membazir aje lah.

1. Membentuk Sel Yang Sihat:

2. Pemberi Tenaga:
  • ESP merupakan minuman yang bersifat glisemik rendah. Ia menukarkan glukos kepada tenaga pada kadar yang perlahan dan berpanjangan. Sangat bagus untuk ibu menyusu  yang setiasa rasa keletihan. Menyusukan anak ini kena pakai banyak banyak tenaga tau. Rendah glisemak juga sangat bagus untuk ibu yang menghidp diabetes sebab ESP boleh mengawal kandungan gula dalam darah supaya kekal berada pada tahap optimum 
3. Kawal Rasa Lapar :
  • Oleh keana ESP ni bersifat rendah glisemik, gula tak cepat terbakar dalam tubuh, jadi kita pun jadi lambat lapar dan sentiasa kenyang. 
4. Milk booster :
  •  Antara kandungan utama susu ibu adalah protein. kekurangan protien menyebabkan susu ibu jatuh merudum. Jadi protien dalam ESP ni membantu top-up kekurangan protien dalam tubuh ibu dan menghasilkan susu yang banyak, pekat dan berkhasiat. 
5. Kulit Cantik :
  • Oleh kerana perana ESP ni menghasilkan sel kulit yang sihat, jadi memang tak hairan kalau feedback ibu-ibu yang konsiten amalkan ESP ni rata-rata beritahu kulit menjadi licin, cerah, hilangkan jeragat. Breast pun makin anjal aje rasa. Kuku pun boleh jadi glowing gitu! kan best sambil breastfeed sambil tu dapat BONUS kecantikan.   
Berminat boleh hubungi saya di :
Whatapp / Nurul Riana : 018-319 6890
Shaklee Id : 1091513
Fb : healthyfamilywellness
Twitter : healthyfamily2u
Blogspot : healthyfamilywellness.blogspot.com

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment